درهم برهم


آرام از کنارت می گذرد ، بی صدا ...بدون جلب توجه...

سیاهی رنگ اوست و بو نداشتن ویژگی او..صورتش نمیبینی،اما در مقابل اویی.

اوست که با سکوت، با تو حرف میزند و به تو می آموزد.....اگر اهلش باشی.

در اوج کرامت هست و تندیس متانت..

نزدیک،اما دور از دسترس...بی عشوه ولی دلربا...اوست معلم وقار در قله ی بی نیازی..

هر خارو خسی عاشقش نمی شود و زیباییش را هر دلی لمس نمیکند...

او پیش از انتخاب شدن انتخاب میکند و پیش از معشوق شدن عاشق میشود...

با زیرکی گوی عقل را از کنار دیو هوس می رباید....

او همان دختر  عفیف و در پس پرده ی حجاب است...

آری او دختری است شبیه به خدا...

 

پ.ن : دختری که در پس پرده ی حجاب مخفی میشود شاید در زمین گمنام باشد، اما مطمئنم در آسمان مشهور است..آری در یک کلام او در زمین گمنام است و در آسمان مشهور.



نظرات شما عزیزان:

سعید
ساعت17:49---12 خرداد 1394
سلام وبتون عالیه موفق باشین

خوش حال میشم گاهی اوغات به منم سر بزنید



دختربد
ساعت12:15---11 خرداد 1394
از روزگار پرسیدم :
با انهایی که با زندگی احساساتم بازی کردن
چه کنم؟؟؟
گف آنها را به من واگذار کن که
چرخ روزگار بالا .... و ..... پایین دار.

هووووووووی با من ان جور که با دیگران حرف میزنی حرف نزن . من با همه فرق دارم آنها برای خودشان دیوانه اند....
ولی من دیوانه توام.

وقتی رفتی تا اخر برووووووووووووو
وقتی ماندی تا اخر بماااااااااااان
این تن ... خسته ست ...!
خستهههههههههههههههههههه...!
از نیمه رفتن ها...!
از نیمه ماندن ها ...

رابطه بعضیاااااا
عشق نییییییییییییییییست
عااااااااااااااااادته
چیز خاصی نیست
گذر ساعته

یه وقتایی یه نفر...
بدجوردلت هواشو میکنه
آهاااااااااااااااااااااااااا ااای اون یه نفر...
کثاااااااااااااااااااااااااا فط


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا : ✘ادامهـ مطلبـ✘
♥ یک شنبه 9 فروردين 1394برچسب:, ساعت 18:38 توسط ˙·٠•❆AIDA❆•٠·˙:




>